بیانیه شورای ائتلاف استان مرکزی به مناسبت روز پرستار

پرستاران، ایثارگران و تلاشگران گمنام جبهه سلامت اند که با کاهش درد از روح و جسم بیماران و دردمندان، نور امید را در دل های آنان دمیده و کمک به تسریع بهبودی آنان می نمایند.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مرکزی به مناسبت روز پرستار بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

﴿ وَمَنْ أحْیاها فَکَأنَّمَا أحْیَا النَّاسَ جَمیعا ﴾

و هر کس انسانی را از مرگ رهایی بخشد چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است

سوره المائدة، آیه ۳۲

بی اعتنایی به شغل شریف پرستاری ، بی اعتنایی به سلامت جامعه است

 مقام معظم رهبری

درود حق به پیشگاه اسوه صبر و استقامت، الگوی مانای ایمان، اخلاص، شجاعت و رشادت که علم کربلا و بیرق مکتب سرخ حسینی را در کنار پرستاری و مراقبت از خاندان معصوم و بی‌گناه آل الله علیهم السلام؛ در تارک تاریخ به احتزاز درآورد و نهضت پرفروغ عاشورا را برای حریت، بشریت و احرار عالم  به یادگار گذاشت؛ نهضتی عظیم، معجزه گون و آسمانی که اگر نبود علم علوی و خطبه‌های آتشین و غرّای حیدری، شاید کربلا در کربلا می‌ماند

مزین شدن روز پرستار با نام نامی عمه سادات حضرت زینب سلام الله علیها اهمیت و ارزش این حرفه گرانسنگ را دوچندان کرده و نشان از جایگاه والا و آسمانی  پرستاری داشته و دارد.

پرستاران، ایثارگران و تلاشگران گمنام جبهه سلامت اند که با کاهش درد از روح و جسم بیماران و دردمندان، نور امید را در دل های آنان دمیده و کمک به تسریع بهبودی آنان می نمایند.

نقش بی‌بدیل، موثر و خالصانه مجاهدین سفیدپوش را در بیمارستانهای غزه و در هجوم وهشیانه غاصبین صهیونیست به مراکز درمانی که بارزتر از همیشه جلوه نمود است را بعنوان گوشه هایی از جلوه‌های زیبا و حماسه‌های غرورآفرینی و بی‌نظیری که خلق کردند الحق مایه مباهات مجاهدان محور مقاومت گردیداند را جهان مشاهده مینماید.

بنابراین همه موظفیم از این انسانهای فداکار و پُرعاطفه و دلسوزی که با عمل انسانیِ خود، از بیماران در مراحل دشوار بیماری و تنهایی ، مواظبت و حمایت می کنند، به عنوان احترام به یک ارزش والای انسانی، قدردانی کنیم.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی ضمن تبریک میلاد مسعود حضرت زینب کبری سلام الله علیها ستاره پرفروغ آسمان ولایت و بانوی فصاحت و اعجاز را که الگوی همه پرستاران مؤمن در فداکاری و صبر و مقاومت می باشد و ضمن سپاسگزاری و ارج نهادن به مجاهدت های شبانه روزی و مخلصانه سربازان عرصه درمان و سلامت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پرستار که با ایثار خود برای سلامتی جان دیگر همنوعان خود در راه اسلام اهدا کردند،  روز پرستار را به کادر ایثارگر و قهرمان درمانی و پرستاران غیور ؛ تبریک گفته امید دارد به دعای خیر ولی الله الاعظم ارواحنا له الفدا و به آبروی وجیهه عالم حضرت زینب کبری سلام الله علیها تمامی بلایای ارضی و سماوی از سر جامعه بشری و مسلمین رفع گردد.

کد خبر 1821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منوچهر امیری IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    با سلام و عرض ادب و تبریک ومزین بودن روز بزرگ نامی نام عمه سادات حضرت زینب سلام الله علیها به همه‌ی فرهیختگان در راه خدمت بنده آمادگی خویش را در جهت خدمت و نیل به آرمانهای بزرگ وعرق ملی مقام معظم رهبری اعلام داشته و برای خدمت رسانی صادقانه به مردم وملت شریف ایران اسلامی با جان و دل آماده ائتلاف هستم. خدمت گذار کوچک ایران اسلامی منوچهر امیری از حوزه انتخابیه اردبیل و نیر ونمین،سرعین.